domingo, 22 de abril de 2012

Titãs - Tô cansado - versão - 1986

Tô cansado do meu cabelo 
I´m fed up with my hair
Tô cansado da minha cara 
I´m fed up with my face
Tô cansado de coisa vulgar 
I´m fed up with vulgar things
Tô cansado de coisa rara 
I´m fed up with rare things
Tô cansado 
I´m fed up
Tô cansado 
I´m fed up
Tô cansado de me dar mal 
I´m fed up with getting burned
Tô cansado de ser igual 
I´m fed up with being the same
Tô cansado de moralismo 
I´m fed up moralism
Tô cansado de bacanal 
I´m fed up with bacchanal
Tô cansado 
I´m fed up
Tô cansado 
I´m fed up
Tô cansado de trabalhar 
I´m fed up with working
Tô cansado de me ferrar 
I´m fed up with fucking myself
Tô cansado de me cansar 
I´m fed up with get tired
Tô cansado de descansar 
I´m fed up with resting
Tô cansado 
I´m fed up
Tô cansado
I´m fed up


To listen to the song, click on the video below



Nenhum comentário:

Postar um comentário